Wednesday, July 27, 2011

benda baruuu =.=

salam ;DD

haha okee. harini aku belajar benda baru. tp benda baik la.. bukan buruk. aku kan budak baik. harharharrr. nak thu aku blajar ape? aku belajar pam motor. fuhh 1st time. haha klakar tk? ;DD thnx to muhaimin kerana ajar aku. smpi pancit tayar motor aku bedal. yelaa selama ni ayah aku jeaa yg tgkkn. aku je yg tukang kuda. haha ;DD so lepasni aku kena thu byk benda. mna thu aku lepasni aku ade kereta. wawahhh ;DD mst nak kena tahu byk service kan? gear, minyak hitam, tayar dan sbgainya.. haha jgn nk mgharapkan orang lain buat mcm aku. tgk.. da jd mcm aku. nak pam motor pun tk tahu mcmna. haha ;DD tu jea nak bthu. thanx pade min. haha k bhai.

1 Comments:

At July 28, 2011 at 1:39 AM , Blogger khairul ude said...

bongok nye ko..sian xtau..haha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home