Friday, July 8, 2011

bola sepak malaysia

salam jumaat ;)

haha nth knp aku nak update cerita ni. sbb tgk bola kt astro. jaringan gol terbaik. haha kagum pulak aku tgk jaringan gol yg dibuat oleh pasukan malaysia. kalah aku tgk jaringan gol yg dibuat oleh pasukan luar negera yg lain. BRAVOO weh ;DD hahaha tahniah kepada mohd safiq rahim dan mohd aidil zakuan. jaringan gol anda sudah majuu. haha ;DD nk upload video jaringan gol terbaik tu tp tkda pulak..

eh cerita pasal zakuan teringat pulak member aku time classmate skolah menengah anak buah si zakuan ni. ape cerita pasal nurizmiraizana? diam jek kt FB. jarang nk tegor aku. haisshhh masing-masing sama busy kut. weh gmba bwh ni muka kau mcm mkcik muka aku mcm budakbudak LOL ;DD

ps: gamba lama haha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home