Monday, July 18, 2011

;l

salam alls..

okee harini mud btmbah lg sedih. nth laa. aku sayangkan kau. tk pnh nk maki kau.. tk pnh klua kata kesat kat kau.. tk suka tgk kau sakit. tk suka tgk kau tk sihat. tk suka tgk kau lapar. tk suka tgk kau bpeluh bagai.. aku sayangkn kau sgt-sgt. aku bsabar dgn karenah kau. sbb aku syg kau. aku ikut flow by flow kau punya kehendak. ape yg aku mampu je. at least dpt tgk kau happy. tu ja yg aku nak. 11 bulan kita coup. byk dugaan. tp member aku pnh kata 'adatla org bcouple' so aku perlukan byk kesabaran.  klu kau sakit aku hntakn ubt. klu kau lapar aku hntakn makanan biar hujan skali pun aku redah. kau nk makanan yang aku masak aku masakkan sndri. kau nk mkn restaurant tu aku bwkkn. kau nk jalan-jaln kl aku da plan sebaik mungkin. kau busan nk jumpa aku aku try utk klua dari kolej demi untuk kau dgn mata sembam haritu tk cukup tido. kau nk kredit aku tlg topup. kau nk duit aku tlg bg.. aku care ttg kau. aku sanggup buat ape saja takat yg tmampu. aku tk ungkit ape. aku ikhlas semua tu utk kau. serius. ikhlas. aku tk mntk pun pulangannya. aku nk kau thu je pgorbanan aku kt kau slama ni. aku syg kau. aku cuba untuk memahami kau tp kau ade memahami aku? kau ikut perasaan kau je hmm perasaan aku aku sendri yg tggungkn? klu aku tk syg kau aku ttkn bt mcmtu. cuma 1 je. 1 je aku nk kau bg kasih syg kt aku. care aku jugak. kau thu kn aku ade problm. aku da bthu kau skit by skit. tapi? kau? tinggalkan aku. tinggikn suara. maki aku. tk pcy aku. kau buat cerita tk betul. marah aku bila tkda mud. marah aku ikut perasaan kau. block kt fb. kau dlete num aku. aku kn pnh bjanji dlu dgn kau if aku jumpa org lain aku akn bthu kau. aku pnh kena dan aku mgalami perasaan tu dulu tkkn aku nk bt ktorg lain pulak. aku bkn perfect utk kau kn? aku thu. aku cuma buat sbaik mungkin utk hbgan kita. kau jd mcmni sbb bila aku klua dgn kwn-kwn aku. aku bthu smua aktiviti aku kt kau kn. aku pg mna. klua ngn sape. aku bthu.. bukan tk bthu pun.. jujur. aku takut nk tipu kau. sbb tu aku nk jujur ngn kau. skg ni aku try nk kumpulkan kepercayaan blk aku untuk kau. tp semuanya hncur bila aku dpt thu yang smlm kau ade meet someone. then kau kutuk aku dkat dia bagai. kau naik motor dgn dia. dia hnta kau blk kolej. hmm.. kau knl dia kt satu laman web kn? then bg emeil fb kn? kau tk pnh bthu aku pun kau ade laman web tu. kau nk sorokkn dgn aku. aku pun tkde join laman web tu. yg aku ade facebook, myspace ngn blogspot je. tupun kau thu kn aku ade 3 bnda alah tu. skype or laman web tu aku tk pnh ade mcm kau. yang aku marahnya bila someone tu ckp yg kau mcm nak 'flirt' dia. hurr.. tsentap aku. kau btukar numbor ngn dia kn. kau chat ngn dia bila someone bls mcmni

'anyway, smlm i dah bg gmbr latest i kat u kan...kalo u xske dgn ---------- i,u xpatot pon jumpe i...sbb u dah bg harapan kat i.. :( ape2 pon thanks sbb bg i syg kat u kejap...take care...i hope u xkan bg false hope kat org2 yg u bakal date nnt...better makse sure he's ur type or not sblm kuar ngan die k...bye...pls block i kat pr ni gak...thanks'

aku baca semua kau punya chat. punya smile bagai kau kt dia.. gamba la ape la. humm dan word someone tu 'u da bg harapan kat i'.. OH GOD bila aku baca. hmm hati aku terus sentap gila babi. hurr. ptg smlm aku terserempak dgn someone tu kt komplek sukan. time aku jogg sorg. ttba dia tegor aku kejap. dia ckp dia frnd aku kt fb. then tu ja. tk rancang ape pun u. jumpa kbetulan. tiba-tiba mlm tu kau da date ngn dia. di rancang. naik motor sama tu dia bwk kau. blk keje je harini aku online. tbungkar sgalanya. then someone bg aku id laman web tu aku nk  tgk ape yg kau da chat ngn dia. hmm. see. aku tknk bgaduh dgn kau. tknk salahkan kau. aku bsabar jea dgn ape yg aku hadapi skg ni. aku nak kau thu hati aku cuma ade kau sorg je. tkda org lain. biar la org kata aku desprate sgt ke ape ke. sbb kau da memahami aku. aku nk kau jaga aku. skg ni kau da block facebook aku kau da delete num aku. aku malu nk contact kau lg. tp tiap hari aku akn check hp aku dgn harapan msg kau msuk. time aku break keje, blk keje, bgun tido, lepas mkn, aku check hp aku. tp? 1 msg pun tk msuk dari kau. aku moody gyle.. hmm T_T skg ni aku bdiam diri jela. cuma mnunggu msg kau msuk. hmm aku harap sgt kau pndi jaga diri. kau da besarkn? kau thu ape yg kau ptt buat. jaga family smua. aku da tkde so aku tkde lg utk bg kau nasihat, nak larang ape yg tk elok bagai. aku akn terima sgalanya cuma akan mgambil masa. hmm salam.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home