Sunday, July 17, 2011

muka sama?

salam (:

haha ni nak cerita sket pasal muka sama ngn aku. haha aku pun peliklah ngn membe-membe aku ni. kat tempat keje pgl aku nama budak ni pulak. haishh heboh kata muka aku sama ngn dia. ape lah. mnada sama. mgarot wehh. ramai yg ckp pulak tu. kata adik beradik la bagai. haishhh dia skg da manager kfc. proton. knp pgl dia proton? sbb dia budak bola under proton dulu. haha dia add aku kt fesbuk baru-baru ni. dia kata muka aku tk berubah ( padahal aku tknk sama muka ngn kau ) hahaha dulu kau ejek aku bagai kn. cari gaduh ngn aku. skg tk dapat de.. da tk keje ngn kau. haha papepun nk kfc free bila aku dtg store kau. haha


ps : tk sama kn? heboh bonar bdk tmpt keje aku nama amirul ckp muka dia sama ngn aku.
haha weh skg kau da ade awek baruu.. untonglahh! haha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home