Friday, July 15, 2011

grrr~

assalamulaikum w.b.t (:

oke harini result upu klua. tk dpt aku tido hrini. haishhh. ramai yg nantikan harini. dan pnggilan hp aku pun byk berdering utk tahu mna universiti aku dpt. kat fesbuk tk pyh nk ckp laa. hahaha resultnya? humm oke laa. alhamdulilah. dpt kt uitm. course sarjana muda (kepujian) insurans haha hbsla aku jadi ulat buku kena tahu segala insurans bagai ni.. haha agak frust skit sbb mohon upsi tk dpt ( wah nak jd cikgu ;p ) mohon course accounting pun tk dpt.. tp ape-ape pun tetap bsyukur ape yg ada. jnji ado. degree lagi. haha kau ade? hahaha ;p search jugak mna campus aku dpt sbb dia tk state kn. kmgkinan dpt campus uitm bandaraya melaka kut sbb situ je ada course itu. haishh hbsla aku.. haha ape-ape pun pada mbe-mbe yg dpt universiti jugak tu tahniah yeaa (:

2 Comments:

At July 15, 2011 at 1:57 AM , Blogger mocha~ said...

insurans mmg kt mlaka :) thniah farizz..

 
At July 15, 2011 at 5:24 AM , Blogger diana kamal said...

tahniah:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home