Wednesday, July 27, 2011

amoy


 ps : maigodd muke aku haha


haha baru-baru ni klua hari ahad. shopping la skit utk hari hari masuk U. then amoy text nk jumpa aku. aku onn la sbb alang-alang kt seremban. lgpn da lama tk jumpa dia. haha dia ckp dia bwk kwn. aku tk kesah sbb aku pun ngn kwn aku jugak. then meet lah. rupanya kwn laki dia bwk. pe lg  kena bahan la dia dgn aku. harharharr ;DD sorry amoy. then dia ckp igt tk hari ni? time kakom. aku puas bfkir igtkn blk. yelaa bnda da lama. rupanya hari tu hari 1st kiteorg kenal. da setahun dah. hahaa aku kenal dia time birthday dia. haha ;DD so aku pun wish happy birthday utk dia.HAPPY BIRTHDAY! nak blnja dia tp duit tk masyuk =.= sorry mmg aku lupa hari tu dan birthday kau. aku kan cepat pelupa =.=

hahhaah aku igt lg kau nak celeb party birthday aku kt matrik. kau rancangkan smua. oh sumpah aku aprciate sgt. kau beli kek coklat. jajan. tepung. telur. nila. belun air. nak kenakn aku. then kau suh aku nyanyi. kau buat surprise. haha sorry aku lmbt dtg time uh. kau mst fedup tgu aku kn? sbb aku ade 1 lg surprise birthday dari huda membe aku buat. sbb tu tlmbat. raja pulak tk reti nak handle wlupun dia thu ade 2 surprise party bithday nak buat kt aku. haha hampeh punya raja =.=  bila da balik bilik aku mandi sbb kena tepung, telur bagai tu, mndi 1 jam lg wohh skali kena sapu kek lg kat badan ngn arep kt dlm bilik. bgusti blari-lari aku dlm hostel. hahaha ;DD papepun fun gyle celeb birthday kt matrik. and aku tk lupa jasa kau susah payah nk hndle party surprise aku. thnx weh ;DD sumpah aku akn igt smpai bila bila ;)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home