Wednesday, August 3, 2011

medical check up

salam..

oke harini aku da settle kn semua hal utk masuk U.perghhh~ hahaha :DD aku bukak acc bank, medical check up, ambil gmba, mohon tu mohon ini.. ( bangga dgn diri jap ) haha bukan ape before this ayah aku jea yang buat. selama ni ayah aku yg isi borang, aku just sain ja, nice rght dpt ayah mcmtu? heee tp aku nak blaja buat sndri. kaki tgn ade akal pun ade so tkde masalah kan nak handle sndri? hahaa


so tadi aku pg hospital untuk medical check up. oke punya lah mls nak pg sana. tp ma aku da byk kali ckp ' iwann, pg buat.. jgn tngguh2 lg.. ' oh god ;DD  byk kali pulak tu aku dgr kt ayat yg same. jadi aku pun pg.. haha.. dlm 1 jam lebih mcmtu da settle. bukan btpe pun, dia check tinggi, berat, mata, urinal, xray, gg. haha hasil ujian tu semua


tinggi : 165 cm ( lg 5+, nak jadi model, haha)
berat : 51 kg (tlampau kurus, pg gym pulak lepas ni haha ;DD )
mata : 6/6 
urinal dgn xray 24hb ni ade appoinment
gg : ade gg bongsu kut yg kecik kena cabut ( tp tgguh dlu, tkut nk buat ;DD )


so overall da settle benda alah ni.. tk pyh lg la nak dgn ibu aku membebel ;)

1 Comments:

At August 4, 2011 at 12:59 AM , Blogger tyra said...

pergi balik berhantar ke sendiri? :DD

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home